Friday, June 23, 2006
posted by Hustin at 4:07 AM

Prunus avium & Prunus corasus

sizce hangisi daha güzel boş vakitleri değerlendirme bakanlığınca yeni bir tartışma konusu açmam istendi. onlar isterdee ben açmazmıyım sizce "prunus avium" mu daha güzel yoksaaaaaaaaa "prunus corasus" mu. tercihlerinizi 440prns nolu telefona bildiriniz. belirtenler arasından yapılacak çekilişle 1 kişiye 5 adet prunus avium yada prunus corasus ve 5 kişiye 1er adet prununs avium yada prunus corasus verilecek.

benim fikrim prunus corasus çünkü sanki daha bi asil gibi. herkes sevmez mesela direk yemek için ama prunus avium motor olmuş durumda herkes çok seviyo amanda p.avium olsa diye çıldırıyolar.

neyse bukadar yeter sanırsam yeterincee saçmaladığımı düşünüyorum ehehe

17 Comments:

chayat said...

bana kalırsa prunus avium daha bi güzel!! ötekinin tadı sanki biraz buruk! ama p.avium öle mi? hele bi de böle rengi kadar tadı da güzel olursa....bence sen şekil olsun diye corasus seviyorum demişsin... yoksa herkes avium sever!

22/6/06 15:26

hustin said...

yok la valla 1kiloya yakın corasus aldım yiyorum prunus almadım:)

22/6/06 15:33

chayat said...

valla az önce yedim avium!! bi de böle olgunluktan çatlamış falan...mmm mis gibi!! oh afiyet olsun!

22/6/06 21:12

hustin said...

afiyet olsun serhatım yarasın bende yarım kilo corasus yedim bugün güzel di vallaa:)

22/6/06 23:37

ipq said...

ben daha cok P. Padus tercih ediyorum...

23/6/06 00:26

gulfi said...

boş zamanları değerlendirme bakanlığının başına getirilmek istiyorum..böylece boş zaman ortadan kalkabilir.dünyada kimsenin boş zamanı kalmaz, herkes çalışır.NE GÜZEL Dİ Mİ?

23/6/06 00:30

hustin said...

olmaz ikisinden birini tercih etceksin bu oyunun kuralı budur avium yada corasus ipek karar ver yada terk et:P

23/6/06 00:41

hustin said...

gülfff avium yada corasus ddiğim gibi bakanlığın başına geçmen için seçim yapman gerek ya avium seçip onlardan olcaksın yada corasus seçip bizden. seçim senin..

23/6/06 00:42

Emre said...

Bizim burada Walmart'ta avium satiyorlar. Corasus'u bir tek Turkiye'de yetirtiriyorlar demek ki. Bu durumda Corasus yemek gerek. Zira avium gavur isidir. Zaten "avium" sozcugu de beni killandirdi. "Corasus" daha bir hasin, daha bir canli daha bir motorcu hissi veriyor. Oysa "avium" boyle iri, yumusak bir his uyandiriyor. Mesela Napolyon avium desem Napolyon alinir.

Ozetin ozeti:

Corasus'tan sasma
Yonunu sasirma
Hep Yersen avium'u
Uzersin Onur'umu

Son olarak Serhat'imin olgunluktan catlamis olmayi bir ustunluk belirtisi olarak gormesine de "Skarlet Ohara" demek istiyorum.

23/6/06 01:55

lv.atgm. said...

abilerim ablalarim, birakin aviumu corasus'u. adana karpuzu gelmis. bi karpuz alak, yarak da yiyek derim ben. haaa, ama illa birini sec dersen ben de aviuma bayilirim.

23/6/06 09:43

denverthelastdinosour said...

ben de avium yerim sewerim öbürü tat vermez bana hatta dün 2 kiloya yakın avium yedim Napolyonundan :)

23/6/06 10:19

chayat said...

ulan avium kiloyla yenir mi?? şerefsizim cırcır olcaksınız!! allah memleketim toprağına zeval vermesin!! avium'u bol bi memlekette yaşamanın faydaları! işte o yüzden ayı ruslar 15 tane krepin üstüne kahvaltı çıkışında torbalarına avium dolduruyolar da odalarına götürüyolar...

ayrıca bence avium insanın üzerine yakışanı giymesidir. çünkü mesela corasus leke yapar o yüzden yakışanı giymemek lazım...corasus yerken nerde böle eskimiş, yer bezi olmaya yüz tutmuş kıyafet varsa onları giymek lazım.. diii mi diii mi?

23/6/06 11:15

chayat said...

ha bir de dut ağacı olsa da dalından koparıp dut yesek! böle üstümüz başımız pembe pembe olsa.. leke yapsa da tişörtümüzden çıkamsa..

miisal jar jar binks! öhöm!!

23/6/06 11:16

gulfi said...

yaşlanmışım sanırım: (

23/6/06 11:42

hustin said...

ulan derkennnn ???

ahaha benim corasusları yemişiler dünden kalan bende nerde diye bakınıyorum ahaha. lann chayat bizim eski evde var dut kırmızı istersen gitmeden bi çarsaf serip altına çırpalım ağacı;) yoksa 2 saat uğraşıp 10 tane yiyebiliyosun ehe. bideee corasus un ana vatanı giresunmuş orda n kuş boklarıynan avrupaya gitmiş sonrada amerika gitmiş gemiynen gerçi burda onu yiyen kuş nası bi kuşki avrupada bırakıyo çekirdedği ahahaha ulan post gibi yorum oldu bak hele

23/6/06 11:44

hustin said...

sana nnoldu gülfff

23/6/06 11:44

lv.atgm. said...

evet evet serhat kardesim. kirlenmek guzeldir :)

23/6/06 13:38

Yorum Gönder